Friends

Friday, July 22, 2011

Petua Muka Putih dan Gebu

Hye, Assalamualaikum..

Ha kawan2, hari ni aku nak kongsi dengan korang petua macam mana nak dapatkan kulit muka putih dan gebu.

p/s : KORANG JANGAN TERPEDAYA DENGAN PETUA WRITER NI!

Propa jek tajuk entry tu sebenarnya. Aku cuma nak cerita dengan korang macam mana cara ORANG MALAS tapi nak maintain MUKA BERSERI-cara aku la!

Senang, cepat, besih dan berseri+gebu! (sesuai untuk orang malas mencuci muka)

Apa nak buat???

1) Korang mesti ada mende ni (Pic kt bawah)

Tau tak apa ni??
Mende ni namanya tisu lembap(ingat baby jeke boley guna? muka kita pon boleh tau!)
Aku beli kat guardian je, baru 3 ringgit lebih dapat 3pack! murah kn?

2) Ha, korunk ambil je satu tisu lembap ni, gosok la muka sampai lebam

bersih dan gebukan? ^_^

3) Siap!-tak payahpergi toilet cuci muka. Balik keje penat2 teros je tidur!

CEPAT, MURAH, MUDAH, dan GEBU


p/s : Ni namanya orang malas nak cuci muka! malas bukan sesaja yer! tapi penat lepas pusing satu shopping complex atau penat bekerja di siang hari.hehe...

SELAMAT MENCUBA!

1 comment:

Mastura Rusli said...

aku da cube! mmg berkesan! nak2 aku ni yg slalu mekap...balik keje mls nye nk cuci dgn mekap remover..pakai wet tissue senang! time kaseh jaja!(cam ayat iklan je kan) hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...